viernes, 28 de febrero de 2014

PRESENTACIÓ

El meu nom és Alicia Rivero i visc a Eivissa on treballo a una escola infantil fa tres anys.


Jo vaig fer la carrera d’Òptica fa ja uns quants anys.  Va ser la meva opció en un moment de la vida a la qual no saps molt bé per on anar. A mi sempre m’havia agradat l’educació però al final vaig decantar-me per Òptica, ja que en aquella època era una carrera amb possibilitats de futur i que no estava massa saturada.


Així doncs, vaig començar els meus estudis!!


Els anys de carrera varen ser els millors, fora de casa i coneixent molta gent. Encara que al principi no tenia bons resultats, després del primer any tot va anar millor i em va agradar molt.


Una vegada finalitzada la carrera, vaig tornar a casa i en poc temps ja estava treballant i he estat exercint com a optometrista durant 12 anys.


Però la meva vocació sempre ha estat l’educació i inclús al meu treball vaig formar a alguns companys nous. I després de 12 anys, vaig decidir començar una nova etapa a la meva vida i tornar a estudiar.


El primer que vaig fer va ser el Cicle Superior d’Educació Infantil i durant aquests dos anys, a més de l’experiència personal he après moltes coses. Tanmateix, vaig tenir la gran sort de ser una de les persones a les quals donaren una beca per fer les pràctiques a Itàlia i això ja va ser encara millor.


Una vegada vaig tornar d’Itàlia, la meva sort va continuar i vaig trobar treball a l’escoleta d’una amiga, a la qual estic des de fa tres anys.

La meva idea quan vaig començar de nou a estudiar era fer el cicle i comprovar si el que jo sempre havia volgut, realment m'agradava. I així va ser, el meu nou treball em fa gaudir molt i, a més permet que hagi perllongat els meus estudis a la Universitat.

Aquests anys de carrera, encara que algunes assignatures m'han resultat una mica més difícils, el més important ha estat que he continuat amb la meva formació i han complementat els coneixements que ja tenia.

De l'assignatura de Reflexió i Innovació espero que m'obri opcions a noves experiències i que m'ajudi a fer una observació més acurada de la meva pràctica diària. Moltes vegades, quan estic treballant dóna la sensació que no penso allò que faig, però també és veritat que hem de deixar-nos portar per la nostra pròpia intuïció i confiar en nosaltres mateixos.

Amb aquesta assignatura tindré l'oportunitat d'analitzar, valorar, reflexionar meditar,... tota la meva experiència laboral i que això em serveixi per millorar la feina que faig i que vull fer en un futur, que és educar.

No hay comentarios :

Publicar un comentario